
Det är jag som är Isa
Jag bor på landet utanför Vingåker med min fina man Marcos, våra kloka barn och vår envisa hund Elvis. Vi är en bonusfamilj fylld med kreativitet, känslor och smutstvätt.
Det här är jag
Odling är min religion. Jag odlar blommor och grönsaker och blir oproportionerligt glad av det.
Jag skriver fantastiska julklappsrim.
Jag fick min första kamera när jag var 4 år.
Den var röd.


...och det här
Om mitt liv har ett soundtrack så är det definitivt en Håkan Hellström-låt.
Mina barn påstår att jag kör bil dåligt, att jag alltid har rätt och att jag alltid vinner i sällskapsspel. Två av tre stämmer.
Naturen som studio
Att få fotografera är mitt sätt att berätta något. Och var berättar man de bästa sagorna om inte i naturen? Så naturen är inte bara en bakgrund i mina bilder, den är en del av berättelsen.

